GODZINY OTWARCIA PORADNI
poniedziałek – piątek
8:00-18:00
GODZINY REJESTRACJI
poniedziałek – piątek
8:00-17:30
GODZINY REJESTRACJI TELEFONICZNEJ
poniedziałek – piątek
8:30-17:30
NR TELEFONU: +48 32 431 25
Szanowni Państwo, dokładamy wszelkich starań, aby porady odbyły się w wyznaczonych terminach. Kolejność przyjmowania pacjentów może ulec zmianie. O kolejności decyduje lekarz.
NZOZ ” Remedium” nie odpowiada za rzeczy pozostawione w poczekalni
NOCNA I ŚWIĄTECZNA OPIEKA MEDYCZNA
DLA MIESZKAŃCÓW GMINY CZERWIONKA-LESZCZYNY
PRZEGĘDZA, UL. SZKOLNA 13 A
TEL. 32 430 90 86
RECEPTY
Do wypisania recepty bez wizyty konieczne jest dostarczenie Pisemnej informacji o lekach, które mają być wypisane, łącznie z dawką, ilością opakowań i danymi pacjenta.
Przy ilości powyżej 2 op. – konieczne podanie dawkowania.
UWAGA: Nie przyjmujemy zleceń telefonicznie.
Zwolnienia lekarskie
Do wystawienia zwolnienia lekarskiego lub opieki nad dzieckiem niezbędne jest podanie danych w rejestracji: aktualny adres, NIP zakładu pracy,
nazwa i adres zakładu pracy.
ODPŁATNOŚCI ZA ZAŚWIADCZENIA LEKARSKIE
- Szczepienie – 150zł
- Porada lekarska – 150zł
- Usługa pielęgniarska – 100zł
- Kserokopia dokumentacji medycznej – 50gr za stronę
- EKG – 50zł
- Wydanie zaświadczenia – 50zł
- Wydanie recepty – 150zł
Bezpłatne dla pacjenta są:
Orzeczenia i zaświadczenia lekarskie związane z:
– Dalszym leczeniem,
– Rehabilitacją,
– Niezdolnością do pracy,
– Kontynuowaniem nauki,
– Uczestnictwem dzieci, uczniów, słuchaczy zakładów kształcenia nauczycieli i studentów w zajęciach sportowych i w zorganizowanym wypoczynku.
Wydawane dla celów:
– Pomocy społecznej,
– Orzecznictwa o niepełnosprawności,
– Uzyskania zasiłku pielęgnacyjnego,
– Ustalenia przyczyn i rodzaju uszkodzeń ciała związanych z użyciem przemocy w rodzinie,
– Uzyskanie dodatku lub jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka.
Za wszystkie pozostałe zaświadczenia, wydawane na prośbę pacjenta do innych celów, płaci pacjent.
WAŻNE
Zgodnie z nowelizacją ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych pracownik rejestracji ma obowiązek potwierdzić tożsamość pacjenta.
W związku z powyższym do rejestracji poradni oprócz dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie należy zgłosić się z jednym z niżej wymienionych dokumentów:
W przypadku osoby dorosłej
a. Dowód osobisty
b. Paszport
c. Prawo jazdy
W przypadku uczących się dzieci do 18 roku życia
a. Legitymacja szkolna
b. Dowód osobisty
c. Paszport
W przypadku dzieci do 6 roku życia
a. Paszport
b. Dowód biometryczny
c. Oświadczenie rodzica lub opiekuna
Prawo do świadczeń możesz potwierdzić na kilka sposobów:
- świadczeniodawca (np. przychodnia) potwierdza je w systemie elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców (eWUŚ) na podstawie Twojego numeru PESEL;
- przedstawiasz dokument, który potwierdza prawo do świadczeń (np. druk ZUS RMUA, legitymacja emeryta);
- podpisujesz oświadczenie, że przysługuje Ci prawo do korzystania z opieki zdrowotnej – o oświadczeniu przeczytasz w zakładce Oświadczenia.
Jeżeli systemu eWUŚ zweryfikuje Cię negatywnie (tzw. kolor czerwony), przedstaw dokument, który potwierdzi Twoje prawo do świadczeń, lub złóż pisemne oświadczenie. Dokument, który potwierdza Twoje prawo do świadczeń, możesz przedstawić po uzyskaniu świadczenia tylko: w stanach nagłych, lub gdy nie możesz złożyć oświadczenia ze względu na stan zdrowia.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
01-231 WARSZAWA, UL. PŁOCKA 11/13;
www.bpp.gov.pl , infolinia: 800-190-590
Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
40-844 Katowice, ul. Kossutha 13 tel. 32/735-17-00
Dział Skarg i Wniosków Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
40-844 KATOWICE ul. Kossutha 13 tel.: 32/735-05-45